Saturday, June 26, 2010

Albert

kom på Sankthansaften, og er verdens nydeligste gutt. ♥

7 comments:

  1. I går var jeg litt lei meg, også sa jeg til Ståle: Kan vi se på babyen til Katarina og Kristoffer? Også gjorde vi det, og jeg ble mye gladere med en gang. Han er så fin! Dere er så fine! Igjen: gratulerer så mye! Og jeg liker navnet :) Klem fra Ine

    ReplyDelete
  2. Herre så fin han er Katarina!

    ReplyDelete
  3. Gratulerer så mye! For en utrolig fin gutt, og for et særdeles fint navn!

    ReplyDelete
  4. Jeg visste at det ble en gutt. Hadde det på følelsen. Han var nydelig! Gratulerer masse :)

    ReplyDelete
  5. Gratulerer så mye katerina.kjempe fin gutt. jannis;-)

    ReplyDelete
  6. Du kan gjerne fortsette å blogge piiittelitt i ny og ne. Bare før oss nyskjerrige<3

    ReplyDelete