Wednesday, January 26, 2011

Alenemamma

Kristoffer dro i dag tidlig, så nå er det bare meg og Albert fram til søndag. I dag har vi vært på kafé sammen med oldemor, også har vi vært på babysvømming. Babyer i vann er noe av det mest herlige som fins! Så mye glede på en gang, ser du ikke ofte. Jeg ble helt tappet av energi etter den svømmeøkta!
Nå har jeg akkurat lagt Albert, og laget meg en STOR kopp kaffe. Jeg burde egentlig ikke drikke kaffe så sent, men jeg får straks besøk av Henriette, så da får det gå. Vi skal egentlig gjøre noe hemmelig, men hvis kaffen ikke kicker inn snart, tror jeg ikke jeg klarer det!

4 comments:

  1. Ser ut som du klarer deg bra som alenemamma. Men savner du ikke pappaen fælt? Det hadde jeg gjort, tror jeg. Babysvømming tror jeg forresten må være noe av det aller fineste i hele verden!

    ReplyDelete
  2. Joda, jeg savner han veldig mye, men er han borte, så er han borte. Ikke så mye å gjøre med det. Jeg er jo ekstremt heldig som har en så fin liten gutt sammen med meg!

    ReplyDelete
  3. Så koselig at du blogger litt igjen, Katarina!
    Artig for bestemor å se så fine bilder og å få med litt av dagliglivet:-)
    Si fra hvis dere trebger flyttehjelp, kanskje jeg kan få et påskudd til en tur da;-)

    ReplyDelete
  4. skulle ønske du kunne blogge mere! Albert er utrolig søt!

    ReplyDelete