Friday, February 5, 2010

5.

Jeg gjør meg klar til å dra til Sinus der Parkenfestivalen i går arrangerte støttekonsert for prosjekt Haiti. Kulen er der, og også det fine bola-smykket jeg fikk hos moren til Kristoffer!

Æ og dem overbeviste veldig, og jeg gleder meg ekstremt mye til i kveld når det blir releasekonsert for hans andre plate "Prosaikk". Jeg skal være på jobb da, men får sikkert med meg det meste.


Kråkesølv spilte en av sine beste konserter etter min mening, og da 5. mars (låta over) kom, ble det ekstra mye liv i magen. Jeg tror den lille beibien likte det den hørte, så jeg måtte bare filme litt av slutten. Det er en veldig fin låt som jeg har hørt en del på i det siste. Det har sikkert en sammenheng. Det er om å spille masse Kråkesølv til bebisen (ikke at det blir et problem..) - vi vil jo ikke at den ikke skal like bandet til pappa!

No comments:

Post a Comment