Sunday, May 23, 2010

Deilige dager

Akkuart nå nyter Kristoffer og jeg sommersola(!) på Årnes. Vi er på et lite pinse-besøk hos svigermor før vi skal på konsert i Oslo med både Wilco og Joanna Newsom i morgen og tirsdag! Vi skal booke inn på hotell, noe som føles litt rart ettersom vi vanligvis bare pleier å bo hos bekjente når vi er der. Nå er det vel ikke helt som vanlig. Jeg er jo faktsik høygravid! Vi må reise hjem på onsdag, for etter det er det ingen flyselskap som vil fly meg hjem... De er vel redd for at fødselen skal settes i gang midt under reisen. Her på Årnes derimot er de veldig gira på at ungen skal komme i løpet av helga. Jeg er ikke like gira, og satser på at den holder seg inne til vi er hjemme i Bodø. Tre uker til termin!

3 comments:

  1. Vi skal også på Joanna Newsom :D Må si du er tøff som drar på to konserter på rad, tre uker før termin!

    ReplyDelete
  2. Men no må det no ha komme en unge, e jo sykt lenge sia du har blogga!!

    ReplyDelete
  3. nå må du oppdatere bloggen katarina, slik at jeg vet at du lever og ingenting er hendt! <3

    ReplyDelete