Saturday, May 1, 2010

Flink student

Bare litt for sent, kanskje? Jeg har min siste eksamen på mandag, og har derfor brukt deler av gårsdagen og store deler av dagen/ettermiddagen i dag på skolen sammen med noen ander jenter fra klassen. Jeg burde vel egentlig begynt for lenge siden, men det har vært veldig vanskelig å konsentrere seg om skolearbeid i det siste. Bedre sent enn aldri. Jeg er fornøyd med egen innsats, og slenger ved en mageupdate for de spesielt interesserte! Den så litt mindre ut enn den egentlig er.
Nå er jeg skikkelig trøtt, og regner med at det blir tidlig kveld på meg. Skal kose meg med litt sjokolade og en kopp té først! Jeg fikk skikkelig lyst på jordbær. Se den naise frokosten jeg hadde i dag. Mmm... Nå ble jeg sulten!

3 comments:

  1. NAM !! det så veeeldig godt ut !!! spis MASSE jordbær nu før bebisn kommer..for det e visst noe man ikke skal spis no særlig av når man amma :/ buhu..æ ælska jordbær !!

    ReplyDelete
  2. Bare tull! Spis jordbær når du vil! Hilsen a bæssmor:-)

    ReplyDelete
  3. Nam, det så herlig ut :) Håper eksamen gikk bra! Nå har du uansett sommerferie (sommerferien virker veldig fjern i Oslo i dag, det snør...)!

    ReplyDelete