Friday, April 30, 2010

Litt for høyt

Vi var tre på jobb i kveld, så jeg fikk gå ganske tidlig. Det var deilig. Da kunne jeg sitte å se Kollwitz. Begge konsertene var veldig gode (og høye i volum), men på et tidspunkt ble jeg litt nervøs for at det kanskje var litt for høyt for den lille i magen. Jeg satt ganske langt bak da, men likevel. Har nå søkt litt på nettet, og er vel egentlig ganske trygg på at det ikke er noe fare. Så lenge det ikke er høyt så alt for lenge, går det bra. Bebisen er tross alt vant med ganske høye frekvenser inni magen fra morkaken, blodgjennomstrømning o.l. Skal høre hva legen sier i neste uke. Jeg har jo planer om å dra til Oslo på konsert midt i mai for å se Wilco og Joanna Newsom...Endre er så tøff. Jeg digger han.

1 comment:

  1. Gravidulatore! Metal-baby!
    Endre kjørte så latterlig god stil i går.
    Heisan sveisan på deisan!

    ReplyDelete