Thursday, April 29, 2010

Full kontroll?

I dag var vi på fødselsforberedende kurs, så nå kan babyen bare komme - vi er klare! Neida, den må nesten holde seg der inne en liten stund til. Det er jo enda 6 uker og 3 dager igjen til termin (!). Om babyen melder sin ankomst uka før termin, skal jeg jo egentlig ikke klage, men det hadde vært hyggelig om den ventet til Kristoffer er kommet hjem fra Senja og Kråkeslottfestivalen. Det skal nok uansett gå bra! Jeg føler meg rimelig klar for å føde - når den tid kommer!

Noe jeg derimot ikke er klar for og over hodet ikke har kontroll på, er eksamen. Mandag går den siste av stabelen, og jeg gleder meg noe helt sinnssykt til å bli ferdig. Foruten om jobb i morgen, er helga satt av til intens pugging av samfunnsvitenskapelig metode! Jippi!

På Sinus (hvor jeg skal på jobb i morgen) er det slippfest med selveste Kollwitz, noe som kommer til å bli veldig kult. The Love Between Gods er oppvarming, så da kan det ikke gå galt. Det er alltid 1000 ganger morsommere å være på jobb når det er konserter med masse kjentfolk. Synd Kristoffer går glipp av det - i morgen reiser nemlig guttene til Oslo for å spille inn neste plate!Se så fin den nye Kråke-veska er!

No comments:

Post a Comment