Tuesday, April 20, 2010

I løpet av den siste uka har:

- Kristoffer hvert hjemme fordi flyplassen stengte. :)
- Jeg har hatt min nest siste eksamen i Sosiologi som gikk sånn passe bra. Jeg var heldig som fikk en stor og myk kontorstol fra en av de snille eksamensvaktene noe som faktisk førte til at jeg fikk skrevet litt lenger. God service!
- Jeg har sett dette oppslaget, og er litt gira!- Funnet et teppe jeg vil ha i stua.- Fått enda en gratis-prøve-pakke i posten!- Strikket ferdig sparkebuksen fra nøstebarn. Takk for tipset!- Og fått en god rad med strekkmerker! Litt av ei uke, med andre ord! Nå er jeg sliten etter dagens svømmeøkt, og skal ta livet med ro med litt is! Kathrine har visst født, og jeg er så spent på hvordan det gikk, og om alle har det bra. Om under to mnd. er det min tur!

No comments:

Post a Comment