Monday, April 12, 2010

Jeg er sur, og er ikke redd for å si det!

I dag kjøpte jeg lystette rullegardiner. Jeg tror det kan være lurt å skille mellom dag og natt for den lille bebisen, og ikke minst meg selv. Jeg klarer fortsatt ikke å sove når det er lyst, og det er tross alt enklere med rullegardin enn et pledd foran vinduet.Så. Etter nesten en times slit med å få ut noen gamle skruer for så å skru inn disse med et elendig skrujern, er jeg passe sur. Skrujernet er egentlig helt ok, men en viss mann som jeg bor sammen med har rotet bort alle de gode bitsa (hvis man kan si det? bitsa/bitsene? Uansett!). Det er mitt verktøysett, så da blir jeg ekstra sur!
Nå skal jeg prøve en gang til, før mannen kommer hjem. Fikser jeg det ikke, får han ta seg av det før vi skal se de to siste episodene av sesong tre av Dexter.

No comments:

Post a Comment