Friday, January 29, 2010

Tida går så fort


Herregud, så fort tida går. Det føles ut som det bare er noen uker siden Kristoffer og jeg begynte å fortelle folk om graviditeten, men nå er vi faktisk over halvveis i svangerskapet... Babyen har fått alle organene på plass, den drikker, tisser og øver seg på å puste. Sparke gjør den også. Mye. Den beveger på seg hele tiden, og når jeg sitter i ro på forelesning eller hjemme i sofaen, kjenner jeg det veldig godt. Det er en helt merkelig og fantastisk følelse. Inni magen min bor det en liten krabat, som om under 5 måneder kommer ut for å hilse på verden.

3 comments:

  1. hei katta! det er så vakkert å lese det du skriver. det minner meg om et gammelt notat mora mi skrev da jeg var i magen, som er noe av det som får meg til å føle at det å være til er det mest verdifull i hele verden. takk for at du deler, og lykke til med alt som kommer!

    ReplyDelete