Friday, March 5, 2010

Nysgjerrig

Til nå har 50 stk. stemt til høyre her (for det går bare an å stemme en gang, sant?). Jeg har stemt, og de få venninnene jeg linket bloggen til har sikkert også stemt. Så hvem er så dere ca 40 andre? Jeg trodde nemlig ikke det var så mange som visste om bloggen siden den først og fremst var ment til mine kjære kjente som ikke får med seg det som skjer her oppe i nord. Er dere helt tilfeldige folk, eller noen jeg kjenner. Uansett må dere gjerne legge igjen en kommentar nå og da. Det er koselig. Jeg ble bare så sinnssykt overrasket over at så mange har vært innom siden, og utrolig nysgjerrig på hvem dere er!

God helg fra meg og kickemonsteret!

5 comments:

  1. Jeg fulgte med på den forrige bloggen din, og ble derfor glad når du fortsatte. Kjenner deg strengt tatt ikke, men det er gøy å følge med!
    Ha en fin helg selv!

    ReplyDelete
  2. Jeg har har mange morsomme minner sammen med Kristoffer og Petter fra NUK++ i Harstad. Kristoffer fortalte meg om deg, første gang han hadde sett deg på skolen. Fortalte hvor pen han synes du er, men at den gangen var han redd for og ta kontakt - du hadde kjæreste, tror jeg.
    Mvh.
    Kine Karoline

    ReplyDelete
  3. jeg bare hørte sinnsyk ugle en gang på alo-festivalen, og så har jeg fulgt litt med. og babyer er jo alltid spennende, så da blir det til at man leser litt - av og til :)

    ReplyDelete
  4. Jeg kom over bloggen din via Beate, som kommentere lenger opp, sin blogg. Må si jeg vet hvem du er, siden jeg har fulgt litt med Sinnssyk Ugle. Så det var veldig artig å se at du nå skal bli mor:) Gratulerer med det!

    ReplyDelete
  5. Hei!
    Jeg er vel en av de tilfeldige forbilesende ;)Kom over bloggen via twitteren til Kristoffer, og hva er vel hyggeligere enn at små barn er på vei? Har nettopp blitt tante selv og synes det er så koselig. Artig å se innom nå og da :)

    ReplyDelete