Friday, March 12, 2010

Verdens trøtteste

I går var jeg sinnssykt trøtt! Det var så vidt jeg klarte å komme meg på pilates, og da gjespet jeg hele timen. Ikke at det er så uvanlig nå vi er 12 gravide samlet i samme rom kl 20 på kvelden.
Jeg har tidligere nevnt at jeg synes timene var litt for "lette", vel, det trekker jeg nå tilbake! Når jeg kom hjem var jeg helt utslitt, og jeg tror ikke egentlig timen var mer slitsom enn vanlig. Uffda... Har jeg mistet alle musklene i løpet av den siste uka? Nei, det må ha vært snømåkinga uten spade tidligere på dagen som slo inn.

2 comments:

  1. Katta ! Nå tror jeg det er på tide med nye magebilde oppdatteringer :D
    Er du hjemme i påska ?

    ReplyDelete
  2. Jeg har ikke lagt påskeplanene enda, men vi må da få tid til å treffes! Når kommer du?

    ReplyDelete