Friday, March 19, 2010

vanskelig

Jeg synes det er veldig vanskelig å lese til eksamen. Man skulle tro at det var lettere når man likevel er alene hjemme, men neida. Eksamen er på onsdag, dagen Kristoffer reiser videre igjen, og jeg burde egentlig prøve å lese mest mulig før han kommer hjem, så jeg slipper å bruke så mye tid på det mens han er hjemme! Ja! Det er det som er planen for helga, og jeg skal pinadø klare det også! Så. Da drar jeg til byen på kafé. Der er det ikke i nærheten av så mange distraksjonsmomenter som hjemme. Hehe. Vel, jeg får faktisk noe inn i skallen i motsetting til hva jeg gjør hjemme, så da burde det være greit.
Jeg slenger ved et bilde fra avisen i går. Det er utrolig hyggelig med så fine ord spesielt siden jeg faktisk tabbet meg skikkelig ut! Jeg beklager! Skal aldri skje igjen! For de som lurte: jeg måtte skikkelig tisse, og kom ALT for sent opp på scenen... Flaut!

3 comments:

  1. Lykke til med eksamenslesinga! Og det er mye koseligere når man kan gjøre det på kafé.

    Også må jeg slenge med noen fine ord: Hjørnebrikke er min yndlings-Kråkesølv-sang, og det er fordi du synger så fint! :) God helg!

    ReplyDelete
  2. Du var nydelig på scena :) Ikke flaut i det hele tatt, bare nydelig!

    ReplyDelete